«Ο μαθητής, όσο πιο βαθειά γνωρίζει τη δική του πίστη, κι όσο πιο σωστά και αντικειμενικά είναι ενημερωμένος για τις άλλες μεγάλες θρησκείες, με τους πιστούς μάλιστα των οποίων έρχεται ή θα έλθει άμεσα ή έμμεσα σε επικοινωνία, τόσο πιο υπεύθυνα και αυτόνομα θα πάρει μελλοντικά τις αποφάσεις για τη δική του θρησκευτική τοποθέτηση».
ΧΡΗΣΤΟΣ Κ. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. (1996). Θρησκευτική αγωγή και αυτονομία του παιδιού. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, σ. 129.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου