Απελευθερωτική θρησκευτική αγωγή

«Ο μαθητής, όσο πιο βαθειά γνωρίζει τη δική του πίστη, κι όσο πιο σωστά και αντικειμενικά είναι ενημερωμένος για τις άλλες μεγάλες θρησκείες, με τους πιστούς μάλιστα των οποίων έρχεται ή θα έλθει άμεσα ή έμμεσα σε επικοινωνία, τόσο πιο υπεύθυνα και αυτόνομα θα πάρει μελλοντικά τις αποφάσεις για τη δική του θρησκευτική τοποθέτηση».


ΧΡΗΣΤΟΣ Κ. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. (1996). Θρησκευτική αγωγή και αυτονομία του παιδιού. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, σ. 129.

Σχόλια